Escull el teu camí, salta el mur imposat!!!
Núria Absolució!!!!
-->>Fotos de l'acció-->>Avui 10 d'abril s'han penjat del Pont de Pedra de Girona dues persones en solidaritat amb Núria Pòrtulas durant més de 3 hores. A quest acte

Cal recordar que el pròxim 13 d'abril es realitzarà la vista pública del recurs a la sentència de l’Audiència Nacional presentat al Tribunal Suprem. A partir d'aquí s'iniciarà la deliberació d'aquest tribunal, que en un període aproximat de tres setmanes comunicarà la seva resolució. El resultat de la resolució pot ser:
- Absolució!!!!!!!!!!!!!
- Inferior a 2 anys, tot i que es mantingués l'acusació de “temptativa de col·laboració amb organització terrorista”, per la qual cosa no entraria a presó (per no tenir antecedents) però estaria fitxada
- Manteniment de la sentència: 2 anys i 6 mesos de presó, per la qual cosa entraria a presó una setmana més tard (aproximadament)
- En cap cas pot ser superior a dos anys i mig de presó, ja que la fiscalia no va presentar recurs a la sentència de l’Audiència NacionalPer aquest motiu hi ha convocada una concentració el 12 d'abril a les 20:00 a la plaça del Vi de Girona.
Des de campanya de suport a la Núria Pórtulas, una vegada més aprofitem per denunciar que en tot aquest procés no s'han jutjat en cap moment ni fets ni accions sinó idees i maneres diferents de vida al sistema establert. Una evidència d'això és la sentència abstracta (temptativa de col·laboració), on darrere d'aquesta es visualitza l'estratègia de por i control social sobre totes aquelles que es mouen per la lluita social, i per tant és una forma que té l'estat d'imputar a qui els molesti.
Seguim exigint la dimissió dels responsables polítics i la llibertat real i sense condicions de la Núria Pórtulas
